تکنولوژی های روز دنیای موبایل

ما به روز ترین اخبار صنعت موبایل را برای شما به ارمغان می آوریم.

تکنولوژی های روز دنیای موبایل

ما به روز ترین اخبار صنعت موبایل را برای شما به ارمغان می آوریم.

به روز ترین اخبار دنیای الکترونیک و موبایل های برند های معتبر دنیا نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و ... را در این وبلاگ دریافت کنید.

  • ۰
  • ۰

انتظار می رود اپل با راه اندازی نسخه ارتقا یافته سال آینده ، علاقه خاصی به سری آیفون SE خود نشان دهد. طبق گزارشی از DigiTimes ، اپل قصد دارد آیفون SE 3 را در نیمه اول سال 2022 به بازار عرضه کند. انتظار می رود این گوشی جدید این سری داخلی های بهتری نسبت به مدل های موجود آیفون SE موجود در بازار داشته باشد.

گزارش DigiTimes با گزارش ماه گذشته Ming-Chi Kuo تحلیلگر قابل اعتماد اپل مطابقت دارد که در آن او اشاره کرد که آیفون SE سال آینده پردازنده به روز شده و قابلیت های 5G را دریافت می کند. کو یادآور شد که آیفون SE برای مشتریانی که قصد خرید آیفون کوچکتر را دارند به خوبی به بازار عرضه شده است. وی همچنین اضافه کرد که آیفون SE 3 جدید "ارزانترین تلفن 5G تاکنون" خواهد بود.

این ادعای جالبی است و گرچه فکر می کنیم ارزان ترین آیفون 5G موجود در بازار باشد ، اما در مورد ارزانترین گوشی 5G مطمئن نیستیم. فقط باید منتظر بمانیم تا اپل دستگاه را راه اندازی کند و ببینیم که برای همان قیمت چه نوع قیمت گذاری دریافت می کنیم. آیفون SE برای اولین بار در آوریل سال گذشته با تراشه A13 Bionic که از آیفون 11 قرض گرفته شده بود ، بروزرسانی شد. همچنین دارای صفحه نمایش بزرگتر ، طراحی جدید و دوربین های بهتر از مدل قبلی بود. به نظر می رسد آیفون SE 3 آینده نسبتاً کمتر تغییر خواهد کرد اما شاهد پردازنده به روز شده و قابلیت 5G خواهیم بود. همچنین لازم به ذکر است که انتظار می رود آیفون SE 3 از طراحی مشابهی برای حفظ حسگر TouchID اپل و دکمه Home برخوردار باشد. آیفون SE در حال حاضر تنها گوشی موجود در مجموعه آیفون های اپل است که از این طراحی برخوردار است و انتظار می رود گوشی جدید تفاوتی نداشته باشد. گفته می شود همه و همه تغییراتی که در طراحی آیفون SE وجود دارد مختص همان موردی است که در سال 2023 به بازار عرضه می شود ، بنابراین بحث درباره آن خیلی زود است.

  • ۰۰/۰۴/۲۸
  • علیرضا مسلمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی