تکنولوژی های روز دنیای موبایل

ما به روز ترین اخبار صنعت موبایل را برای شما به ارمغان می آوریم.

تکنولوژی های روز دنیای موبایل

ما به روز ترین اخبار صنعت موبایل را برای شما به ارمغان می آوریم.

به روز ترین اخبار دنیای الکترونیک و موبایل های برند های معتبر دنیا نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و ... را در این وبلاگ دریافت کنید.

  • ۰
  • ۰

اپل امروز رابط کاربری حساب توسعه‌دهنده را که توسعه‌دهندگان هنگام ورود به سایت اپل به آن دسترسی دارند، اصلاح کرد و ظاهری تمیزتر را معرفی کرد که دسترسی به اطلاعات بیشتر را در یک نگاه فراهم می‌کند.

صفحه حساب توسعه دهنده اپل
در حالی که نسخه قبلی وب سایت دارای یک نوار کناری برای پیمایش بود، سایت به روز شده دارای یک نوار ناوبری بالا با دسترسی به منابع برنامه، اولویت های ایمیل، جزئیات عضویت، پشتیبانی در سطح کد، توافق نامه ها و رویدادها است.

به سادگی با اسکرول کردن به پایین می‌توان به همه اطلاعات مشابه دسترسی پیدا کرد، و با وجود بیشتر موارد مورد نیاز درست در منابع برنامه در بالا، پیدا کردن ابزارهای مورد نظر برای توسعه‌دهندگان باید سریع‌تر و آسان‌تر باشد.

منابع برنامه شامل اطلاعات App Store Connect و دسترسی با یک کلیک به برنامه‌ها و تجزیه و تحلیل است، تعویض باتری آیفون در کرج به علاوه دارای بارگیری‌ها و گواهی‌های نرم‌افزاری، شناسه‌ها و نمایه‌هایی برای آزمایش و توزیع برنامه‌ها است.

ابزارهای دسترسی سریع برای مدیریت حساب توسعه‌دهنده اپل، دریافت ایمیل‌ها و اعلان‌ها، و استفاده از رویدادهای پشتیبانی فنی برای پشتیبانی در سطح کد از چارچوب‌ها، APIها و ابزارهای یک مهندس اپل اپل وجود دارد. این سایت محدود به توسعه دهندگان است و برای دسترسی به حساب توسعه دهنده اپل نیاز دارد.

  • ۰۱/۰۷/۱۳
  • علیرضا مسلمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی