تکنولوژی های روز دنیای موبایل

ما به روز ترین اخبار صنعت موبایل را برای شما به ارمغان می آوریم.

تکنولوژی های روز دنیای موبایل

ما به روز ترین اخبار صنعت موبایل را برای شما به ارمغان می آوریم.

به روز ترین اخبار دنیای الکترونیک و موبایل های برند های معتبر دنیا نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و ... را در این وبلاگ دریافت کنید.

  • ۰
  • ۰

هدفون‌های بی‌سیم AirPods Pro 2 اپل ممکن است امسال عرضه شوند، اما این همه خبر خوبی نیست، زیرا جوانه‌های مورد انتظار می‌توانند بدون تغییر شارژ بسیار درخواستی عرضه شوند.

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل گزارش می دهد (در برگه جدید باز می شود) که انتظار دارد تولید انبوه AirPods Pro 2 در نیمه دوم سال 2022 آغاز شود، که امیدواریم به معنای عرضه قبل از کریسمس باشد. متأسفانه، Kuo همچنین اشاره می‌کند که اپل برخلاف پورت USB-C بسیار درخواستی، به تفنگ‌های خود با پورت لایتنینگ روی جعبه شارژ چسبیده است (با تشکر، 9To5Mac (در برگه جدید باز می‌شود)).تعمیرات اپل واچ در کرج

اگر Kuo درست باشد، به این معنی است که شاید اپل همچنان تمایلی به کنار گذاشتن روش شارژ سفارشی خود به نفع استاندارد محبوب‌تر در USB-C ندارد. طبیعتاً، از آنجایی که اپل هیچ چیزی در رابطه با AirPods Pro 2 اعلام نکرده است، پیشنهاد می کنیم نظرات کو را با کمی نمک در نظر بگیرید.
با این حال، تحلیلگر اپل در گذشته ثابت کرده است که منبع دقیقی از جزئیات محصول اپل است. به عنوان مثال، کو به درستی پیش بینی کرد که آیفون 12 دارای صفحه نمایش 120 هرتزی نخواهد بود. به این ترتیب، اصلاً ما را شگفت‌زده نمی‌کند که او در مورد عدم تمایل مداوم اپل به جابه‌جایی به درگاه USB-C برای شارژ، درست عمل کند.

با این حال، در حالی که اپل ممکن است تمایلی به حذف لایتنینگ نداشته باشد، سایر گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که هدفون‌های بی‌سیم می‌توانند قایق را به روش‌های دیگری بیرون برانند. به عنوان مثال، یک پتنت نشان می‌دهد که AirPods Pro 2 می‌تواند از فناوری پخش بی‌سیم اختصاصی پشتیبانی کند که به رساندن صدای بدون اتلاف به جوانه‌ها کمک می‌کند.

سوار رعد و برق
کابل لایتنینگ سفارشی اپل دارای مزایای آن است که امکان شارژ سریع مطمئن دستگاه های اپل مانند آیفون 13 و اولین نسخه AirPods Pro را فراهم می کند – کابل های USB-C همگی یکسان نیستند و هیچ راهی برای تشخیص وجود ندارد. تفاوت بین آنها، بنابراین شما می توانید نتایج متناقض دریافت کنید.

اما اگرچه ممکن است منطقی باشد که غول فناوری برای راحتی به درگاه‌های USB-C روی بیاورد، سخت نیست که بفهمیم چرا می‌تواند محکم به راه‌حل شارژ خود متصل بماند.

محصولات اپل که برای شارژ به کابل لایتنینگ نیاز دارند به این معنی است که این شرکت راه دیگری برای حفظ مشتریان خود با اکوسیستم اپل دارد. خرید کابل‌های لایتنینگ به این معنی است که اپل منبع درآمد قابل توجهی از لوازم جانبی دارد، زیرا مجوز لوازم جانبی «رسمی» را صادر می‌کند.

در مقایسه، USB-C استاندارد بسیار قابل دسترس تری است و به احتمال زیاد حداقل یک کابل USB-C در اطراف خانه دارید. درگاه‌های USB-C اغلب در گوشی‌ها و دستگاه‌های مجهز به اندروید و همچنین کنسول‌های بازی دستی مانند نینتندو سوییچ یافت نمی‌شوند.

این همه خبر بد نیست، زیرا گزارش اخیر Kuo نشان می دهد که اپل ممکن است بالاخره لایتنینگ را پس از عرضه آیفون 14 کنار بگذارد، به این معنی که گوشی پرچمدار بعدی این شرکت می تواند آخرین گوشی باشد که به فناوری شارژ اختصاصی اپل نیاز دارد. ما آرزو می‌کنیم که این تغییر به‌خاطر راحتی، زودتر اتفاق بیفتد، اما برای مشتریان اپل که ترجیح می‌دهند این برند به USB-C روی بیاورد، حداقل روزنه‌ای از امید در افق وجود دارد.

  • ۰۱/۰۳/۰۸
  • علیرضا مسلمی

نظرات (۱)

مطلب بسیار خوبی بود ممنونم

پاسخ:
در خدمتتون هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی