تکنولوژی های روز دنیای موبایل

ما به روز ترین اخبار صنعت موبایل را برای شما به ارمغان می آوریم.

تکنولوژی های روز دنیای موبایل

ما به روز ترین اخبار صنعت موبایل را برای شما به ارمغان می آوریم.

به روز ترین اخبار دنیای الکترونیک و موبایل های برند های معتبر دنیا نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و ... را در این وبلاگ دریافت کنید.

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

NFP، کارگزار و مشاور بیمه تلفات و اموال مستقر در نیویورک، اعلام کرد که Mason James Insurance Services Ltd. (که به عنوان خدمات بیمه بنتلی فعالیت می کند)، یکی از بزرگترین کارگزاران در استافوردشایر، انگلستان را خریداری کرده است.

بنتلی که در سال 1922 راه اندازی شد، در ارائه راه حل های بیمه سفارشی برای خودروهای شخصی (شامل وسایل نقلیه با کارایی بالا و ارزش بالا)، بیمه خانگی، بیمه تجاری، بیمه صنعتی، تجار خوداشتغال و مسئولیت تخصص دارد.


جزئیات مالی این معامله فاش نشده است.

مایک روسترون، مدیر عامل بنتلی، به تیم رهبری بیمه تجاری NFP در بریتانیا خواهد پیوست و به رشد شرکت در سراسر استافوردشایر و فراتر از آن ادامه خواهد داد.

جان پل آلکاک، مدیر عامل بریتانیا و ایرلند در NFP گفت: "خدمات بیمه بنتلی یک حضور طولانی مدت در استافوردشایر، شهرت عالی، رهبری قوی و اعتماد به دست آمده در منطقه دارد که آنها را به شریکی عالی برای NFP تبدیل می کند."

آلکاک افزود: این اکتساب به NFP اجازه می دهد "خدماتی را به مشاغل در میدلندز ارائه دهد که به طور موثرتری با چالش هایی که مشتریان امروز با آن روبرو هستند روبرو شوند."

بنتلی حضور دفتر محلی خود در استافوردشایر (در لیک، انگلستان) را حفظ خواهد کرد و تمامی مشتریان فعلی بنتلی به همان روشی که همیشه دارند توسط کارگزار فعلی خود مشاوره و مدیریت خواهند شد. از طریق NFP، مشتریان همچنین به محصولات پیشرفته و طیف وسیع تری از راه حل های طراحی شده برای نیازهای خاص خود دسترسی کامل خواهند داشت.

روسترون گفت: «ما از پیوستن به خانواده NFP و همکاری با همکارانی که تعهد ما به ارائه راه‌حل‌های مشتری محور و حفظ فرهنگ کاری اول بیمه شخص ثالث در کرج از همه را دارند، هیجان‌زده هستیم. "این فرصت باورنکردنی همچنین به ما امکان می دهد تا به مشتریان خود دسترسی به شبکه گسترده بیمه، مزایا، مدیریت ثروت و راه حل های بازنشستگی NFP را ارائه دهیم."

NFP با بیش از 7000 کارمند جهانی، هفتمین کارگزار بزرگ خصوصی مستقر در ایالات متحده است.

  • علیرضا مسلمی
  • ۰
  • ۰

در iOS 16، اپل یک ویژگی جدید Apple Watch Mirroring را معرفی کرد که به شما امکان می دهد صفحه Apple Watch خود را از آیفون جفت شده خود ببینید و کنترل کنید. برای یادگیری نحوه استفاده از آن به خواندن ادامه دهید.

آینه کاری ساعت اپل
با Apple Watch Mirroring در iOS 16، اپل از پروتکل بی سیم AirPlay خود برای دسترسی بیشتر اپل واچ استفاده می کند. افزودن ویژگی جدید به این معنی است که می توانید از ویژگی های لمسی یا کمکی مانند کنترل صوتی، کنترل سوئیچ و موارد دیگر در آیفون خود برای تعامل با اپل واچ خود استفاده کنید.

برای شروع استفاده از Apple Watch Mirroring، به یک اپل واچ سری 6 یا بالاتر با سیستم عامل watchOS 9 به همراه یک آیفون جفتی با سیستم عامل iOS 16 نیاز دارید. می‌توانید با رفتن به تنظیمات -> عمومی -> به‌روزرسانی نرم‌افزار بررسی کنید که آیا آیفون شما به به‌روزرسانی نیاز دارد یا خیر.
نحوه کنترل Mirroring اپل واچ
در آیفون خود، برنامه تنظیمات را اجرا کنید.
به پایین اسکرول کنید و روی Accessibility ضربه بزنید.
در بخش «فیزیکی و موتوری»، روی Apple Watch Mirroring ضربه بزنید.
سوئیچ کنار Apple Watch Mirroring را روشن کنید.
تنظیمات
پس از انجام آخرین مرحله، یک نمایش گرافیکی از اپل واچ شما بر روی صفحه نمایش آیفون شما ظاهر می شود، در حالی که یک طرح کلی آبی در اطراف صفحه اپل واچ شما ظاهر می شود که نشان می دهد آینه کاری فعال است.

اکنون می توانید اپل واچ خود را با ضربه زدن و کشیدن انگشت روی تصویر ساعتی که در تعویض باتری محصولات اپل  آیفون شما ظاهر می شود، کنترل کنید. حتی می‌توانید روی دکمه Side ضربه بزنید و روی Digital Crown بکشید تا همان اعمال فیزیکی را که روی ساعت خود انجام می‌دهید تقلید کنید. وقتی استفاده از Apple Watch Mirroring را تمام کردید، به سادگی روی X در گوشه سمت راست بالای کارت اپل واچ در آیفون خود ضربه بزنید.

اگر می‌خواهید دسترسی به Apple Watch Mirroring را سریع‌تر انجام دهید، می‌توانید آن را به منوی میانبر دسترسی اپل اضافه کنید، که پس از راه‌اندازی، می‌توان با سه کلیک روی دکمه صفحه اصلی، آن را فراخوانی کرد.

  • علیرضا مسلمی
  • ۰
  • ۰

اپل امروز رابط کاربری حساب توسعه‌دهنده را که توسعه‌دهندگان هنگام ورود به سایت اپل به آن دسترسی دارند، اصلاح کرد و ظاهری تمیزتر را معرفی کرد که دسترسی به اطلاعات بیشتر را در یک نگاه فراهم می‌کند.

صفحه حساب توسعه دهنده اپل
در حالی که نسخه قبلی وب سایت دارای یک نوار کناری برای پیمایش بود، سایت به روز شده دارای یک نوار ناوبری بالا با دسترسی به منابع برنامه، اولویت های ایمیل، جزئیات عضویت، پشتیبانی در سطح کد، توافق نامه ها و رویدادها است.

به سادگی با اسکرول کردن به پایین می‌توان به همه اطلاعات مشابه دسترسی پیدا کرد، و با وجود بیشتر موارد مورد نیاز درست در منابع برنامه در بالا، پیدا کردن ابزارهای مورد نظر برای توسعه‌دهندگان باید سریع‌تر و آسان‌تر باشد.

منابع برنامه شامل اطلاعات App Store Connect و دسترسی با یک کلیک به برنامه‌ها و تجزیه و تحلیل است، تعویض باتری آیفون در کرج به علاوه دارای بارگیری‌ها و گواهی‌های نرم‌افزاری، شناسه‌ها و نمایه‌هایی برای آزمایش و توزیع برنامه‌ها است.

ابزارهای دسترسی سریع برای مدیریت حساب توسعه‌دهنده اپل، دریافت ایمیل‌ها و اعلان‌ها، و استفاده از رویدادهای پشتیبانی فنی برای پشتیبانی در سطح کد از چارچوب‌ها، APIها و ابزارهای یک مهندس اپل اپل وجود دارد. این سایت محدود به توسعه دهندگان است و برای دسترسی به حساب توسعه دهنده اپل نیاز دارد.

  • علیرضا مسلمی