تکنولوژی های روز دنیای موبایل

ما به روز ترین اخبار صنعت موبایل را برای شما به ارمغان می آوریم.

تکنولوژی های روز دنیای موبایل

ما به روز ترین اخبار صنعت موبایل را برای شما به ارمغان می آوریم.

به روز ترین اخبار دنیای الکترونیک و موبایل های برند های معتبر دنیا نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و ... را در این وبلاگ دریافت کنید.

  • ۰
  • ۰

Mophie امروز از عرضه دو شارژر فوق فشرده جدید USB-C که برای آیفون، آیپد و مک طراحی شده است، با گزینه های 30 وات و 67 وات در دسترس خبر داد.

mophie gan 67w

شارژر 67 واتی موفی (جلو) در مقابل شارژر 67 واتی اپل (پشت)

این شارژرها که با مواد GaN (نیترید گالیوم) طراحی شده‌اند، نسبت به شارژرهای سنتی مبتنی بر سیلیکون، از جمله شارژرهای 30 وات و 67 واتی اپل، کوچک‌تر، سبک‌تر و کارآمدتر هستند. هر دو شارژر دارای شاخک‌های تاشو، یک پورت USB-C با قابلیت شارژ سریع و یک کابل USB-C به USB-C دو متری هستند که در جعبه موجود است.تعمیرات اپل واچ در کرج
شارژر 30 واتی برای استفاده با آیفون، آیپد و مک بوک ایر M1 ایده آل است، در حالی که شارژر 67 واتی برای مک بوک پرو 14 اینچی و موارد دیگر مناسب است.

تنها شارژر GaN که اپل تا به امروز عرضه کرده است، آداپتور برق 140 واتی USB-C آن است که همراه با جدیدترین مک بوک پرو 16 اینچی ارائه شده و به صورت جداگانه فروخته می شود. همچنین شایعه شده است که اپل در حال برنامه‌ریزی شارژر جدید 35 واتی با دو پورت USB-C است که می‌تواند از مواد GaN استفاده کند و تصاویر لو رفته حاکی از آن است که شارژر دارای شاخک‌های تاشو خواهد بود.


شارژرهای جدید Mophie را می توان از طریق فروشگاه اینترنتی اپل سفارش داد، گزینه 30 وات با قیمت 44.95 دلار و گزینه 67 وات با قیمت 69.95 دلار. این شارژرها را می‌توان از شرکت مادر Mophie یعنی ZAGG (اینجا 30 وات و اینجا 67 وات) سفارش داد، که در حال حاضر با خرید دو یا چند محصول در طول یک معامله، 30 درصد تخفیف به مشتریان ارائه می‌دهد.

  • ۰۱/۰۳/۰۸
  • علیرضا مسلمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی